Fredag den 13.e

Somnade visst om en sväng, vilket var väldigt skönt :D Bilbo väckte mig nyss, för nu tyckte han att det var dags för mig att gå upp! Sagt och gjort, nu är jag uppe!
Jag ska fixa i ordning lite frukost, klä på mig och sedan ska jag traska ner till lägenheten. Har med mig lite saker som ännu inte har kommit dit, så som kläder tvn etc.

Efter det blir det en sväng på stan med Caroline, ska inhandla ett par strumpbyxor bl.a. Sedan ska vi dra till gymmet, kondition, ben + mage!

I kväll ska jag Caroline och Madelene till Karlstad =) Vi ska hem till Linnea på sexparty ;) så det blir nog trevlig.



Vädret är grått och trist förövrigt! Usch vad tråkigt :/ vill ha sol och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0