5.e Maj 2011

GODMORGON! =D

Idag är det en stor dag jag får nämligen nycklarna till min lägenhet!!!!! WEHO! Tyvärr, så hinner jag inte börja flytta in idag :(  Nästa vecka ska det börja tapetseras lite smått, börjar med köket och vardagsrummet, så vår hallen och sovrummet vänta lite.. allt går ju inte på en dag. Nästa vecka kommer även soffan (förhoppningsvis) Jag längtar otroligt mycket!


Nu ska jag kliva upp ur sängen, ta mig en dusch och sedan äta frukost.
Vid klockan 08.00 ska jag vara på Salong agaton för att stylas inför kvällens jubilemsshow. Salongen firar 10 år!
Kommer bli riktigt roligt tror jag. Kommer få massa snygga frisyrer, naglar, bra musik & dans, och snygga make ups.
Naglarna är redan gjorde, idag är det frisyr samt make up.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0