2.a Maj 2011

Hej!
Ännu ett steg närmare sommaren, tänk att det redan är Maj månad.

I helgen har det varit lite festande. I lördags så käkade Madelene, Caroline, Linda och jag hemma hos mig. Vi skulle ha grillat men det vart så kallt :/ så vi beslöt oss för att laga mat inomhus i stället. Efteråt fick vi skjuts till Robin & Sara för lite trevligheter.
Slutade med att vi hamnade på mastmagasinet, innan vi åka hem. På morgonen traskade Linda och jag ner till Caroline :) köpte oss en varsin kebabtallrik och glodde på Sex and the city. Blev kvar hos Caroline fram till klockan 19.00 tror jag senåkte jag hem och åt mat.

Sen åkte jag över till Josephine på kvällen för att se skräckfilm. Vart dock ingen höjdar film, men jag vart ju skraj som vanligt ändå! Sov kvar hos Josephine.

Idag har jag kikat tapeter och det är inte det lättaste.. finns ju en uppsjö av snygga tapeter. Det blir bra till slut!
Snart är det dag, och det ska bli så roligt!
vid tolv vart det dags för skola igen.. och nu så skulle jag egentligen ha pluggat men jag har gjort annat i stället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0