17.e Maj 2011

Godkväll!

Idag har jag ju som sagt gjort tester hela dagen, men kom hem i någorlunda tid tack och lov!
Det var engelska test muntligt och skriftligt, svenska, och data plus en intevju på slutet ;) kort om tid var det, men jag hann allt med! Nu är det bara hoppas på att alla andra gjorde dåligt ifrån sig. Skämt o sido. Jag hoppas och håller mina tummar för att det gick bra idag.  Det är ju trots allt 55 personer som sökt men endast 18 platser, så det bli kämpigt. Jag har ju iaf mina backup planer i värsta fall ;-)

Efter testerna så drog jag till lägenheten och fixade och bar. Åkte hem och ringde Linda för att fråga om hon var sugen på Ikea, och tur som jag hade var hon det :) Så det blev en snabbvisit till Karlstad. Införskaffade mig lite småsaker och så hittade jag mig en fin fin spegel :D stor var den också!

Nu ska jag sätta mig och läsa inför provet på Torsdag sen tar jag bannemig kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0