TRÄNING

Imorse ringde Caroline klockan 09.00 och frågade om jag ville komma över till henne och visst ville jag det :D
så jag åkte dit, och var där till klockan 11.00 sen drog jag hem lagade lunch och sedan stack jag till skolan. Vi diskuterar genu i skolan, könsroller etc. Intressant!

Efter skolan så ringde jag till Sanna vi satte oss ute i solen och fixade =D underbart väder ute nu ju Älskart!
Sedan tog vi oss en skärgårdstur, och nu har jag bytt om för att dra och träna lite styrka balans och rörlighet. Får se hur mycket jag orkar, är lite sliten och har träningsverk sedan gårdagens pass.

Imorgon är det dags för universitet och sedan är det heeeeeeeeeelg. NICE!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0