SOL

Idag har det varit riktigt gött väder =) Helt underbart!

Imorse knallade jag upp till mamma & pappa fick grillat. mm MUMS, det var riktigt gott. Sedan kom kusinerna på besök innan de skulle hälsa på morfar. Jag blev kvar hos mamma o pappa ett tag, satt i solen ute med Bilbo.

Tog med mig Bilbo hem till mig för att steka lite på balkongen, och där somnade både jag och lilla B, sedan vart jag dåsig av all värme så vi flyttade oss in och slappade lite. Nu ska jag snart sätta mig framför tvn och se på Solsidan bland annat. Innan jag ska ta kvällen, imorgon är det dags för arbete igen 6-15.. yeeey!

Jobbar bara måndag, tisdag och fredag denna vecka :DDD så jag hoppas på så fint väder som möjligt denna vecka.


NU: Öl + pizza! GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0