Spelkväll

Har haft spelkväll med Caroline, vi spelade vem där & pictionary.. Jag var ju givetvis grym på att teckna, HAHA eller inte.. som att möss apporterar. Men bäst var ändå teckningen på Sverige, som mest liknade korv med bröd... HAHA Fick mig fler goda skratt under kvällen i alla fall!

Fick även smaka supergod baylis rulltårta och sen kvällmat :D tack så hemskt mycket!

Sen drog vi till Coop, för att jag skulle kunna få köpa mig nya marabou mango. En två rura var god, sen vart den lite söt, men helt klart godkänd! Köpte även litchi de var riktigt smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarriga..




Nu ska jag leka vidare med Bilbo köpte en hundleksak liknande en skunk på coop som han fullkomligt älskar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0