6.e februari 2011

Godmorgon :D Idag har jag fått sova ut ordentligt, skönt!

Igår satt jag och dömde  stort sett hela dagen. Hämtade Therese klockan 08.50 i Karlstad, sen dare till Arvång ika. Vi var väl där klockan 10.00 Sen kollade vi lite på VM truppen och förberedde oss. Sen var det möte käk osv, Tävlingen drog igång 14.15 sen var det fullrulle till klockan 19.20!!!! TJUGO ÖVER SJU! Gissa om jag var trött?
Var i Kristinehamn 21.15 typ och drog hem en sväng.
Sen gick jag hem till Susanna och såg på Solsidan med henne och Alli.

Somnade väl inte förrens ett i alla fall, vaknade klockan 06. och var pigg. Gick ut med Bilbo och gick och la mig igen.

Nu skriker magen EFTER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!



Kommentarer
Postat av: Torkelalisha

Great site. Keep doing.

2011-08-03 @ 11:13:57
URL: http://torkelalisha.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0