17.e februari 2011

Godmorgon :D Nyss vaknat, ligger och kikar på Vakna med the vocie..
Börjar inte skolan förens klockan förens 12.00 idag.

Igår var jag och klippte mig som sagt hos Josefine, klippte topparna och färgade utväxten..  Blir nöjd, jätte nöjd :) Tack Josefine!

Efter det drog jag hem och åt pizza, slängde ihop en kladdkaka och drog hem till Caroline och fikade och kollade på tv och bara snackade.. Hur mysigt och trevligt som helst!


Idag har jag en jobbig dag framför mig känner jag, den består utav plugg.. nästan enbart plugg känns det som :( så nu ska jag slita mig ifrån datorn och börja läsa på tills imorgon... har nämligen seminarium då. Jippe! men det ska gå bra ;)

Skönt med helg efter det!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0