10 februari 2011

Godmorgon!

Ställde klockan på 07.00 idag, för att komma upp i tid och plugga.. men råkade sova till klockan 08.00.
Har nu dragit igenom alla frågor till Domar kursen som jag ska på i Karlstad i helgen. Det var ett ex antal frågor, men nu är de äntligen igenom dragna. Gött! =)
Kommer bli en tuff helg har jag en känsla av, men de ska bli roligt!

Nu ska jag börja skriva på mitt arbete tills imorgon, om jaget och identitet. Yippe. Ska även hinna med att laga mat innan jag drar iväg till skolan.

Förresten gu va roligt att vi ar fått så mycket snö! INTE! Usch, jag som vill ha vår och sommar nu.. Antar att det får vänta nån månad till.

Min helg!
Fredag: Uni 09-12. Kurs: 18-22

Lördag: Kurs: 08-22

Söndag: Kurs: 08-18

Vad ska ni göra?


Nej, nu ska jag plugga vidare! Byebye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0