Varför göra det till en sådan stor grej?

VARFÖR ska det alltid vara lika svårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig om man ska gå ut?
Varje gång står man fraför spegeln och byter om minst 5 gånger. OM det inte är så att man köpt sig något nytt! Man man kan ju inte köpa sig nya plagg varje gång man ska gå ut? Fast man bra gärna skulle vilja.

Har bytt om kanske 6-8 gånger och det slutade iaf där jag började.. och ändå är jag inte nöjd?  Vissa dagar är bättre. Idag var den inte en sådan. Idag kändes allting fel. En sådan dag man känner sig extra ful. Kläderna sitter fel, sminket blir fel och håret blir fel.
Skulle egentligen inte vilja göra någonting förutom att ligga under täcket äta en fet godispåse och dra täcket över huvudet... fast nej, fan man får inte vara så fåfäng alltid. Men hur kul är det när man känner sig sådär sliten?

Har killar också sådana problem?


Nej, nu får jag rycka upp mig :D snart kommer Linnea och hämtar upp mig sen åker vi in mot Karlstad hem till Josephine för trevligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0