PLUGGAR

Konm nyligen hem ifrån Karlstad. Tog bilen dit i förmiddags runt klockan 11.00, mötte upp min kusin och gick runt på stan en sväng. Det tog inte lång tid innan vi blev hungriga, gick till en mysig restaurang och satt oss och åt :) sen traskade vi vidare. Vi var säkert inne i samma butiken två gånger om. HAHA! Jag hittade ingenting, förutom lite nya goda cider sorter på systembolaget, kan ju alltid vara bra att ha. Ibland blir det u spontan utgång!

Sen tog vi bilen ut till Bergvik och Ikea, hittade ingenting speciellt där heller. Åkte hem till henne ute på Hammarö, så att jag fick emd min bok hem inför tentan som är 15 April. Jppe!
Kom hem för drygt 1 h sedan.  Nu sitter jag och pluggar inför tentan, duktig va?  Hade inte tänkt att plugga sådär jätte mycket nu, men skönt att ha kommit igång lite. Har antecknat 3 sidor på datorn redan.  Duktig tjej! =DDD

Nej, nu ska jag plugga vidare en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0