Gårdagen

Igår kväll stack jag till Malin vid 18.30 :D Sen drog vi vidare till Anna ( som förövrig har skaffat sig en sjukt fin bil. Läs avundsjuk) och drack lite fin spelade spel och pratade en massa. Hängde en hel del på balkongen också, UNDERBART! Känns att sommarn verkligen är på G nu!
Sen kom Andrea och var med en sväng också :) Stefan hämtade oss körde oss till Karlstad där det blev krogen :D riktigt nice, sedan avslutade vi på BK och sen kom Andrea och Malin och hämtade oss, snällt!

Idag har jag varit nere på stan med Caroline och Michael och kikat på MC premiären. Man blir ju sugen på att skaffa ett sådant körkort, men ICKE!

Annars har jag inte gjort allt för mkt idag, förutom att ha ätit riktigt gott!

Nu ska jag sova snart :D ska upp tidigt imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0