Fredag 8e April

Ligger i sängen och kollar på vingar av glas i brist på annat ;) haha!

Har tränat idag, step + styrka i 1,5 h. Duktigt! Det vart sjuukt varmt inne i hallen, så det var extra varmt! haha!
Sedan har jag bara ätit god mat, blev potatisgratäng, kött o kantareller, MUMS! Så nu är jag mätt och belåten!

Vid nio ska jag hämta upp Caroline, och vi ska fixa en skiva tills imorgon ;D den årliga gymnastik kavalkaden äger rum imorgon i stenstalids hallen kl: 15.00 för er som är interesserade! Temat är JORD i år!

Fick sms om att jag ska jobba på maxi i veckan oxå, det gillar jag! På Torsdag öppnar Maxi på närkevägen igen!

Just det, filmen SEVEN går ikväll också! Vad jag minns så var den riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0