4e April 2011

Godmorgon!
Kom precis hem ifrån skolan. Ska sätta mig och plugga lite nu innan det är dags att dra tillbaka till skolan.

I helgen vart det väldigt lungt, i fredags gjorde jag inte många knop. Var i karlstad och träffade Linda blev äta god mat och strosa runt på stan. I lördags så satt jag och skrev högskoleprovet hela dagen. På kvällen vart det Karlstad igen. Åkte in med Susanna, och mötte upp Josephine, Rebecka och Anna för god mat och dryck. Åkte hem rätt tidigt ifrån Karlstad med Susanna. Somnade nästan direkt. Lung helg men det var riktigt skönt :) har mkt plugg att tänka på och har fått mycket gjort i helgen, så det har varit skönt!

Nej, nu ska jag plugga vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0