28.e April 2011

Idag har jag haft en fantastisk dag i solen :) Började dagen ute mot husväggen, med Bilbo =) Sen åt pappa och jag  god kina mat.
Runt lunch skickade Caroline sms och frågade om jag ville komma ner och hänga med henne på hennes balkong. Tog på mig shorts och linne och gick ner. Det var liksom inte ens kallt!! :DDD underbart! Gick förbi matbutiken köpte med glass och gick ner till henne. Sedan satt vi och mådde gött i solen, innan vi traskade hem till mig och tog bilen ut i skärgården. Där avnjöt vi första mjuklglassen! Sen åkte vi tillbaka till henne och satt på balkongen =D niice dag med andra ord!

Nu ska jag äta lite käk sen plugga :(















Kommentarer
Postat av: sanna

ser harligt ut du!! Jaa, vips sa ses vi igen :-)

puss!!

2011-04-28 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0