21.e April 2011

Känns som om jag har stressat runt som en yr höna idag.

Började dagen på Maxi, jobbade i mejeriet från klockan 05.00-12.00. Skyndade mig som tusan, bytte om om bokstavligt talat sprang till bilen, åkte till skolan för att skriva matteprov, och ja, det gick varken bra eller dåligt! Det får bli ett senare bekymmer ;)

Efter det hann jag som tur var trycka i mig en frukt innan det var dags för att redovisa ett arbete i psykologin :D det gick bra och känns så skönt att man han redovisa innan påsklovet.
När jag kom hem, så kände jag hur hungrig jag var. Så det fick bli hemlagat pasta/kyckling sallad. Har inte ätit det på väldigt länge så det satt fint :DD

Sen sprang jag över till Susanna för att säga hejdå etc. Hon ska ju få åka på "semester" i en hel månad till Spanien. Inte bara semester utan hon gör det ju för skolan. FUSK & LYX!

Nu ska jag varva ner lite, sen slänga mig in i duschen =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0