17.e April 2011

Söndags morgon, helgen är snart slut och det är dags för en ny vecka. Känns sisådär =) Både roligt och jobbigt!

Gårdagen spenderades ju i Karlstad på uni, sedan åkte jag hem med bussen vid 16.23. Åkte direkt till Malin med Bilbo. Tog en promenad med henne och Nala, sedan  gick vi hem till henne. Runt klockan 20.00 slänge jag i mig mat och duschade och bytte om, åkte ner till Caroline, vi satt och pratade sedan bjöd hon mig på lite baylis. Det tackade man inte ner till, men det var väldigt lugnt. Sedan spantan traskade vi till the Pub, Madelene kom förbi senae också. Trevligt !! :) Satt där och tog en öl, och pratade med en del folk, sen  traskade vi hemmåt och då var sängen efterlängtad kan jag säga.

Har nyss vaknat i alla fall =) ligger och slö kollar på tvn, idag ska jag upp till dj-hallen och hjälpa sofie på barngympan.

Ikväll blir även lägenheten min, iaf på papper men får inte börja att flytta in förens i Maj (:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0