RECENSION AV GHD'S PLATTÅNG

Fick föna det torrt, är ju tvungen att testa min nya plattång :)

De sa på agaton att den är så himla bra, att den går att platt,locka & även våga håret med den. Att det är två års garanti, att alla som har köpt den har älskat den.. YEAH. right? det klart som tusan att dem säger för att sälja..
SÅ jag tänkte den är säkert bra, men aldrig att den är så bra som de säger.

MEN FAN VA FEL JAG HADE!!!!!  nu har jag testat den, och jag kan bara säga WOW fy fan vilken jävla underbart plattång. Blir spikrakt, glansigt  =D =D =D =D =D är kanon lycklig över mitt inköp!

Ni som ska köpa ny plattång satsa på denna!!


Nu ska jag bädda ner mig och fortsätta se valdebatten efter nyheterna =p

Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0