Nyklippt

Kom ganska nyss hem ifrån Frisören.


Klippte inte sådär jätte mycket, men lite mera än det som var slitet och tog lite på luggen också. Ingen större märkbar skilland för er antar jag.... men jag känner att det är kortare :O Men jag ville ju ha det kortare, och jag blev nöjd! Köpte även Nashi, Landolls nya hårprodukt argan..

Älskar Landolls produkter, de luktar ju så jävla gott! Lite vanlij!

Landoll Milano Nashi Argan Beauty Treatment for all kind of hair 100ml

Nashi Argan Beauty Treatment for all kind of hair är en blandning av 100% organiska oljor (argan olja och linfröolja) som reparerar, ger näring och ger glans på en och samma gång.

Passar alla hårtyper.

Flaskan och förpackningen är gjord av 100 % återvinningsmaterial.





Nu ska jag vila lite innan jag ska tillbaka till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0