KLAR!

Fick reda av min lärare igår att vi skulle antingen göra ett grupparbete eller ett enskilt arbete. Och att det skulle vara klart 11 oktober.
Satte mig ner redan nu idag, då våran lektion var intälld. Tänkte att jag kunde göra lite nytta ;) och började med min uppsats, och nu har jag skrivit klart den, den blev 7 sidor lång, och jag känner mig riktigt nöjd.
Nu kan jag bara finslipa den och ta de lugnt eftersom den ska vara inne om några veckor. =D fy fan va skönt!

Nu ska jag kika igenom mitt PM och sen så ska jag ta mig lite käk, är redan hingrig igen åt mat förut torsk i dillsås och potatismos. Men nu ska jag koka mig pasta, bara pasta med en massa ketchup  =D

Blir ingen spinning idag heller, blir en promenad istället, skönt det för då slipper jag stressa till David senare. Skönt det ska bli att komma igång ordentligt med vårat grupparbete det behövs kan jag ju säga! Så jag hoppas vi får mycket gjort idag.

Ne, nu blir det pasta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0