Karlstad 10.00-00.00

Idag har det varit skola klockan 09.00 blev jag upphämtad av Emmelie & David för att sedan köra bilen till Karlstad. Var i skolan 10- ca 13.30 och sen åkte vi hem till Kristinehamn igen, var meningen att jag skulle gå på stan med Linda ( Min kusin ) och gå i affärer men hennes grupp var inte klar så valde att åka hem istället. Sen när jag kom hem och precis hade varit med Bilbo så ringer Emmelie och frågar om ja ville åke med Johanna, henne, och Jenny in till Karlstad vilket jag gjorde :)
Vi gick på stan och shoppade en hel del, mötte även upp Linda för att ses en svänga. Sen när vi hade gått på stan ca 2,5 h så ringde Lindas mamma och fråga om vi ville komma och fika, vilket man inte tackar nej till Prinsses tårta liksom? MUMS! Det smakade bättre än vad jag föreställde mig ;)

Sen missade jag bussen som jag skulle ta klockan 19.15 så det blev att  stannade kvar och blev bjuden på mat mongolisk mat åkte vi & köpte, blev några glas vin, sen kom även mamma pappa & Bilbo in till Karlstad och gjorde oss sällskap. Vilket resulterade i att vi blev kvar där lite längre än väntat :D men det tyckte jag bara var roligt, riktigt jävla trevligt!

Fick med mig ett par curve id jeans från levis eller vad de nu hette :P satt som ett smäck! En tröja, vantar, en ny mascara =D så det var inga fel..

Kanon bra dag, oväntad men ändå så himla lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0