Hemma ÄNTLIGEN!

Kom hem med 23.00 bussen, eftersom jag och Caroline missbedömde... Vi trodde det skulle gå en buss klockan 21.15 men det gjorde det ju självklart inte, utan det går bara jämna tider!!

Åkte in till Karlstad nu ikväll, och träffade Caroline, Anna, Linnea, & Linda :) Vi var på Tjejkvällen som hade arrangerats i Karlstad, en massa bra erbjudanen och massa annat skoj. Hittade mig ett par skor.. :D Fick mig en goodiebag också, med massa skojigt i.

Kikade ävem på lite smink på Make up store så imorgon ska jag nog inhandla en eller två nya ögonskuggor ;) blir niiice det!

Har precis skrivit ut en massa papper inför imorgon. Klockan ringer 05.10 imorgon, ska med sju bussen!!! SÅ, ja Jag ska och borde sova precis just nu!!

SÅ Gonatt! PUSS





Jag sa aldrig att det skulle vara lätt, bara att det var värt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0