Helt slut!

Allting har gått i ett idag.. Är helt slut i huvudet.

Började dagen med 1 h lektion, hem åt mat och slöade lite, sen ner till skolan lektion sen hade jag håltimme men satt kvar med johan och gjorde våran gruppuppgift. Sen hade vi lektion igen.. Fick dock sluta tidigare ;) tack för den!

Sen åkte jag hem, gjorde mig en macka satt lite och kikade facebook och aftonblaet. Sen vidare upp till djurgårdshallen för barngympa :) Har slagits ihop med Sofies grupp, så vi fick se några nya ansikten. Det var roligt att komma tillbaka efter sommaren.

Sen åkte jag hem duschade och så fick jag stuvademakaroner och falukorv. Den du Caroline ;) haha!

Sen kikade jag lite idol/fotboll .. Men beslutade mig för att plugga lite istället. Känner mig riktigt över ambitiös nu faktiskt, det arbetet ska inte vara klart förrens om två veckor.

Men nu är jag som sagt helt slut oc tänkte lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0