HELG =D

Skönt, nu är det helg!

Hade en ovärd dag i skolan... Först hade vi genomgång på lite informationssökning vilket vi hade för 2 veckor sedan också, dvs idag var det bara repetera repetera ... uttråkan var jag kan jag lova..
Sen skulle vi skriva en berättelse om hur vi går till väga när vi söker information till en uppsatts, hemtenta eller vad som helst.. Det gjorde vi snabbt i alla fall, och det var meningen att jag skulle vara kvar i Karlstad idag med min kusin :) men åkte med Emmelie hem i alla fall .. SÅ nu har jag kommit in efter en promenad med Bilbo =D nu ska jag bara ta det lite lugnt så kanske det blir Karlstad senare eller Örebro, annars får det blir imorgon.

Åt förresten mat eller ah, det fick bli en smörgås.. För alla ville äta mat där jag avskyr maten, har inte varit nöjd med maten där de två gånger jag ätit där. Nåväl, jag tog en os/skink baguett och när jag precis skulle ta första bettet så ligger det ett blondt hårstå i smörgåsen :S då tappade jag aptiten.. Fick mig i ala fall en ny smörgås..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0