G'night

Nu ska jag faktiskt ta kvällen, har kikat lite på Austin Power men måste säga att jag gillar inte filmen nå värst faktiskt. Gillade den när jag var mindre vet jag, men nu orkar jag inte ge den en chans.
Så nu ska jag faktiskt ta och se nån film som jag har på datorn och sen sova.

Imorgon får jag skjuts med Emmelie till universitetet hur lyx är inte det? :DD dessutom har jag sovmorgon, börjar inte förrens klockan 10.00 imorgon!
Kan bli en sväng på stan imorgon i Karlstad också om jag inte vill hem på en gång, vill köpa kläder... Massa massa nytt vill jag ha.

Idag beställde jag en pallet med 80 ögonskuggor :D så jag hoppas att de kommer till användning! Blir spännande!
Har även beställt lite mera saker (A)

Nee, nu ska jag sova, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0