Frukost

Har precis tryckt i mig lite frukost bestående av 2 rostade mackor :) och ett härligt glas juice!

Har lite tid över här, så nu sitter jag vid datorn och snackar med Peter om resan till Gran canaria.
Det är bara dryga tre månader kvar. Då ligger  antagligen snön som ett täcke på backen och det kommer vara snorkallt. Fy bubblan, fast lite mysigt är det ju ändå ;)

Ska snart iväg och klippa mig =D ska bli nice nice! En liten uppfräschning av håret!
Sen hem och äta pasta & köttfärsås, sen till skolan igen!

Glöm inte att kika på!

Halv åtta hos mig, kl: 19.30 tv4 Fullkomligt älskar han som komenterar under hela programmet ;)
Lite sällskap kl: 22.00 kanal 5


Men nu ska jag skriva ut ett skolarbete innan jag drar till stan!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0