Sööndag

Godmorgon! Ligger i soffan hemma hos Josephine & Niklas. Det är bara jag som har vaknat, de andra sover för fullt, tråkigtsom tusan.. Igårkväll var vi över till deras grannar, sara & Martin. Det var riktigt trevligt! Och alla var utklädda : D tyvärr orkade jag aldrig ut, utan stannade hemma och kilade lit tv, men jag tror jag somnade mitt i en konversation med Niklas. Haha! Tack för igår alla inblandade! Nu hörde jag Susannas ljuva stämma... ;) på onsdag ska jag få massage, nån speciell sort, minns tyvärr inte vad den heter. Och efter de blir det SAW 3D :dddd yuppie ! Nu ska jag snart kliva upp och byta om, sen blir de buss hem och duscha och sen barngympa.

Kommentarer
Postat av: Josephine

TAKTIL massage heter det :P

2010-11-01 @ 10:01:32
Postat av: Jessica

Just det, så heter det :D Spännande, ska vi beställa biljetter? Vilken dag passade dig bäst?

2010-11-01 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0