längtan efter jul

Sitter här och snackar med bland annat Sanna på msn, och hon berättade för mig nyss att hon satt och drack julmust :O jävlar va sugen hon gjorde mig på julmust nu, gu va gott! Det får mig även att längta efter julen ännu mera än vad jag redan gör!

Inatt var det ju som sagt -2 grader, så det lär inte dröja innan den första snön faller.. Åh, va mysigt!
Kikar runt på internet på lite julklappar.. I år ska jag i alla fall börja i tid, som jag har sagt vart enda år. Men i år ska det bli av! ;)


Har tränat styrka idag, och kommer antagligen ha en förbaskad träningsvärk imorgon. GILLAS!

Nu ska jag se vidare på tre kronor och sen sova!


PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0