FREDAAG, hela veckan!

Äntligen hemma :) eller äntligen och äntligen.. Har haft en underbar dag i skolan med kusin och med mamma & pappa.

Idag har vi haft våran redovisning :D och det gick bra, riktigt bra får jag väll lov att säga! Är super nöjd! Glad att jag hamnat i en sådan bra grupp!  SÅ nu kan man pusta ut i alla fall..  Fick även bra kritik av min lärare och det känns ju alltid extra KUL! =D
Resten av min studiegrupp drog hem idag efter lunch, så då satte jag mig med min kusins studiegrupp och arbetade i stället med uppgifterna som skall vara klar till nästa fredag. Känns skönt!
Drog ner till stan med Linda, och hämtade Anton som körde oss till stan.. Drog några varv på stan, sen hem till Linda.
Sen ringde mamma & pappa och fråga om jag skulle med till Ikea, de inhandlade sig en ny säng, och jag köpte faktiskt ingenting (A) Den som spar den har... får se hur länge jag kan hålla det!

Åt as god mat på teacher också MUMS på den pizzan!!!!! =DDDD


Visserligen köpte jag snyggaskor igår.



Nu har jag precis slängt i mig pasta & köttbullar. NU ska jag plocka ihop lite, sen bege mig till min granne, barndoms vän Susanna! :) Blir mys med Idol!


Tjarå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0