EL

Har varit ute i skogen idag(igen), plockat svamp :) haha vilken nörd jag har blivit, men detta var någ sista gången för i år. Hade med mig Bilbo i koppen i skogen, och han lyckades smita under ette l-stängsel utan att få en elstöt, men sen när jag skulle försöka få ut honom så fick vi båda en stöt, till slut så hittade ja en sten så att jag kunde HOPPA över staketet och hämta över honom till pappa. Men sen kom jag inte över igen. Haha.. men gick runt sen så lyckades jag faktiskt hoppa över det igen utan stenen =]

Nu sitter jag ny äten, Fick torsk och kantareller och potatis. Är även ny duschad, så skönt!
Ska träffa Susanna & Josephine senare. Och nu blir det vila en stund.

Imorgon är det barngympa + kurs i hallen så det kommer nog bli lite rörigt.. men det ska väll gå ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0