Dålig start på dagen

Sitter på lektktion och pratar om kvinnligt och manligt språk.. Ganska intressant, men just nu vill jag bara hem och lägga mig och sova. Haft en riktigt dålig start på dagen, för det första så har jag knappt sovit i natt kanske 2-3 h Max, hittade inte min plånbok imorse med pengar och mitt busskort, åkte ner till pressbyrån för att skaffa mig en bussbiljett men då var självklart apparaten trasig. Ut i bilen arg o stressad fick pappa köra mig till station dör jag skulle göra ett nytt försök, där var det inte ens öppet!!! Gah ! Så fick springa till pappa och fick ta hans kontokort för att ens komma iväg! Tack och lov! :). Längtar efter lunch nu, är så hungrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0