Azteka

Tryckte i mig en halv pizza runt 17.30-18.00 strax efter jag ätit den goda pizzan fick jag en inbjudan om att följa med och träna. Eftersom jag har haft tråkigt hela dagen, och var väldigt rastlös, så tackade ja ju självklart ja :P

När jag väl kom till Susanna så sa hon att träningen var 1,5 h och bestod utav styrka, balans & uthållighet och jag var bra nära på att gå hem, hur skulle det gå med en pizza i magen.. Men det värsta som kunde hända var ju att jag skulle på håll. Vilket jag också fick :( men jag klarade hela passet, och nu är jag nyduschat och nerbäddad, JÄVLAR va gött det känns nu :D

NU tar jag kvällen, imorgon är det uni :D ska fika/luncha med Josephine , ska bli trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0