25 oktober 2010

Godmorgon!

Helgen har passerat och det har gått undan. I fredags tog jag det bara lugnt satt hemma och kollade idol.
Lördagen bestod av gymnastik, hade tävling med de små. Det gick rikttigt bra för dem :) 8,0 på trampettjakten och så kom de 3:a i valfrid. Då var vi bra stolta över dem!
Sen på kvällen hämtade Sanna & Therse upp mig och Caroline så satt vi och drack och pratade en massa. Caroline och jag traskade hem runt 23.30 kanske och Sanna & Therese traskade vidare till Mastis. Sen efter en stund fick jag en inbjudan till Susanna och gick dit, blev kvar där en stund sen gick jag hem o sov.

Gårdagen bestod av gymnastik igen, valig träning. Annarsw en väldigt lugn dag, avslutade med Beck - skarpt läge.

Nu sitter jag nyduschad, och sak fixa frukost sen är det skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0