15 Oktober 2010

Haha, dålig tidsuppfattning... fick sms av Caroline som frågade om jag ville komma över och kika på Idol ikväll, och jag fick flr mig att klockan var runt 22.00.. Härligt!

Idag har jag varit på universitetet 9-12 kort dag, sedan blev det fika/lunch med Josephone & Linda på Uni. Sen tog jag & Linda bilen in till stan och shoppade, och köpte varm choklad med grädde & marsmallows, smakade riktigt gott idag när det var så kyligt ute! :D
Sen drog vi hem till Lindas mor och bara satt och snackade och kollade på datorn på roliga Youtube klipp.
Älskar från och med nu sjölejon. <3


Nu ska jag byta om till något bekvämare och bege mig till Caroline snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0