Tentapluggat & Tentapluggar

Har tentapluggar med Sabrie & Emmelie idag på Biblioteket, men Sabrie var tvungen att dra lite tidigare så Emmele och jag satt kvar en liten stund till innan vi gav upp, drog till Coop och handlade mat :) Sen drog jag hem, åt bläckfisk, räkor & kräftor i piripiri sås. MUMS!

Nu har ja pluggat ytterligare och ska plugga lite till, sen ger jag ta mig fan upp! Det får gå som det går imorgon!

Klockan ringer klockan. 05.00 imorgon ska med bussen klockan 07.00 imorgon YES! Men sen är det äntligen helg!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Lycka till på tentan! :) Kram

2010-11-11 @ 21:04:12
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Caroline

HejHej :)



Om du skulle vara intresserad av en ny design till din blogg så har jag just nu en tävling där man kan vinna en. Så om du tycker att de är fina är det bara att slänga dit en kommentar. Det här är inte menat som spam utan skrivs i all välmening... Ibland behöver bloggen piffas till lite!

2010-11-11 @ 21:24:13
URL: http://pavlic.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0