Söndag 14 november & fars dag

I fredags gjorde jag min allra första tenta, jag tror inte att det gick så bra :) men det återstår att se.
Efteråt blev jag bjuden på mat av min söta kusin. Drog hem till henne och la oss raklånga i hennes soffa, sen drog vi ut på en liten shopping runta i Karlstad city. Några få inköp blev det.
Sen hem till henne igen för lite fika. Sen fick jag snabba mig ner till stationen för att hinna med tåget.
Hem duscha och fixa sig iordning.  Jag, Caroline & Madelene drog på Jocke Bergqvist show på mastis  "One night band" Vi åt mat och hade det riktigt trevligt!

Gårdagen var väldigt lugn, käkade pizza och slappade med Caroline framför tv. Han med en snabbfika med Josephine oxå, riktigt trevligt. Jag hoppas att vi kan klämma in den där bion nu i veckan oxå, vore riktigt nice.

Idag har jag varit på barngympa, Caroline & jag var med och studsa lite på tumblingen. Saknar gymnastiken riktigt mycket ibland.
Annars har jag firat fader med god mat och paket :)

Nu ska jag återgå till Beck- advokaten.

Imorgon ska man återgå till verkligheten dvs skola.. Redovisning imorgon!


En bild på mig ifrån 6 november... Utgång i Karlstad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0