Plugg & plugg

Pluggar har gjort det största delen av dagen, och det börjar bli riktigt tråkigt :(

Satt och pillade med ett örhänge, för att få igenom de i mina gamla örhängeshål, och nu fick jag igenom ett till. Bara ett hål kvar nu, de är så lite kvar MEN jag törs inte trycka igenom... SÅ nu har jag 4 hål på höger öra och  1 på mitt vänstra...

Är så rastlös, så man kanske borde baka något igen, kanske inte.. BLÄÄ!

Imorgon är det 1.a december.. sjukt! Tiden går så himla fort, och jag har knappt börjat med julklapparn. Fast jag vet vad jag ska köpa, så det kanske är stor ide att börja så småning om..

Nu ska jag gå och väcka Bilbo!


Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-30 @ 20:13:24
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0