Dermal anchor



Idag piercade jag mig, med en dermal anchor. Jag placerade den på armen, undersidan. Var faktiskt sjukt nervös innan, men de gjorde inte värst ont & så gick det så snabbt :D tack Caroline att du var med som stöd, även fast du ej var med in under själva ingreppet.
2 stycken till ska det bli, när den första ja gjort har läkt ordentligt!!!!


Såhär gick det till:


Efter stan så åkte jag hem, sen stack jag iväg och jobbade. Och jag kan ju säga att det är riktigt schysst jobb, hade riktigt kul idag, det var underhållande :)

Har nyss slängt i mig lite pasta & köttbulölar, och nu ligger ja och myser med Bilbo som biter på ett ben.

Nu ska jag ta igen mig en stund, sen läsa vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0