Dåligt humör

Jag är på dåligt hurmör, och funderar starkt på att gå och lägga mig!
Ååh, ska bli så jävla underbart med helg imorgon i alla fall!


Har hämtat ut ett paket idag också ifrån H&M, det innehöll, 2 tunikor, ett linne, ett par skor, en skjorta och en väska... lilla-julafton nästan!


På Lördag ska vi avslutning på gymnastiken, alla vi som är tränare. Då vi ska få prova på pass som KGS har, men har vi tur kan vi även på testa på gymmet :) Sen ska vi äta italiens buffe och efter det ska vi få vistas i relaxen..  Men det kommer nog bli trång hörde att det var ca 45 som anmält sig... Men de blir nog trevligt ändå =)
Annars har jag inga planer mer gällande lördag, så får se vad som händer..

Söndag så är det barngympa i vanlig ordning ;) Och så blir de pluggplugg, har prov på tisdag & muntlig redovisning.. Oj, ge mig jullov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0