5 november 2010

Godmorgon!!

Fredag, fy fan va underbart :D Även fast jag har haft lov hela veckan så är det underbart att det är fredag!
Betyder att det är helg, och de är ju alltid bra.... inte sant?

Sitter och kikar på vakna med the voice, ska snart stiga upp fixa lite mat till magen, sen så ska jag ner till affection om jag hinner. Sen ska jag duscha fixa mat och göra mig i ordning. Vid klockan 17.00 drar jag Caroline & Madde in till Karlstad för att möte upp Linda & Anna. Vi ska äta en god bit mat sen vidare hem till Anna, sen blir det lite festligheter. :) Bra start på helgen.
Imorgon där emot så blir det plugg plugg och åter plugg, har redovisning, prov och tenta till veckan.

Söndag består av plugg och gymnastik tävling, ABC-cupen.

NU ska jag kika vidare på VMTV.


Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)



Nu har du chansen att bli dagens blogg :)



kramar

2010-11-05 @ 09:02:35
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0