27.e November 2010

Gårdagen spenderades i Karlstad hemma hos Linda, som bjöd på god mat och trevligt sällskap :) Satt hemma hos henne och förfestade tills en klockan var 23.00 sedan tog vi bussen in till stan och vidare ut på krogen.
Runt klockan 02.00 kom Carolines mor och hämtade oss, himla snällt!

Sen hem och sova, för att sedan gå upp klockan.07.00 duscha och sen klä på sig för att åka till Karlskoga och döma gymnastik. 08.30 kom Maud och hämtade mig. Dömde  hela dagen och kom hem runt 16.30 då åt jag mat, och sedan dess har jag bara tagit det lugnt...

Nu ska jag se vidare på Tomten är far till alla barnen..


Imorgon är det 1.a advent :) MYS!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0