26 November 2010

GODMORGON!
Uppe före tuppen.

Ska precis kliva upp, men helt utav allt vill jag bara ligga kvar i min sköna, varma säng. Under täcket, men de kan jag glömma.
Ska upp fixa hår & smink, välja ut vilka kläder jag ska ha på mig. Försöka hinna få i mig lite frukost innan man sticker ner till stationen också :)

Blir en kort dag på uni idag, 9-12.. ska försöka hinna med 12.23 bussen har jag tänk!

Sen hem, duscha och fixa kläder inför kvällen, för sen kör pappa&mamma mig & Caroline till Karlstad. Hem till Linda för lite vuxendricka. Sen ska vi ut :)
Kommer bli så kuul!

Resten av helgen kommer jag att spendera på följande sätt!

Lördagen ska jag spendera i Karlskoga, och döma gymnastik ABC-cupen. Sen så såg jag att Tomten är far till alla barn går på lördagkväll, dyker inget roligare upp så ska jag se på den. Mysigt. De är bra med jul, att det går så mycket bra filmer på Tv:n

Söndag blir det att spendera i djurgårdshallen för barngympa 12-15... Sen hem, slappa & plugga.


Nej, nu fastnade jag framför datorn lite väl länge. TJOO!

Ha en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

kul =) aa en liten bebis =) han är 5 månader nu :)

2010-11-26 @ 09:50:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0