23:12

Fortfarande vaken, jag som tänkte ta mig en riktigt tidig kväll...  Imorgon ringer nämligen klockan 06.15
Sen ska man upp fixa sig, klämma i sig frukost, fylla på busskortet och sen bege sig till Karlstad och universitetet.

Tänker för mycket på allt och ingenting.. Blir jag klokare av detta? Neej.
Jag vet i alla fall att jag är grymt sugen på en resa, en resa som jag har drömt om sedan jag var liten, eller ja yngre..
Men innan dess måste jag ha sjukt mycket pengar, för den resan är låång och kommer kosta mig jävligt mycket pengar. Kommer vara värt varje krona.
Det är mycket man vill, vissa saker kommer man att genomföra andra inte. Den här resan är en sak som jag kommer genomföra, ja SKA! Frågan är bara när.. Jag är bra 21 år, jag har hela livet framför mig, så det är ingen brådska.

Tror det får bli repris på igår, lyssna på massa go musik och sen försöka sov...

GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0