16.e November 2010

Tjena, hallå!

Idag har tiden bara sprungit iväg tycker ja..
Dagen började i skolan, därefter fixade jag mina naglar :D så nu är de fin fina igen! Måste försöka ge mig alltså, lägga pengarna på något vettigare. Men de gååår inte. Är fast!


Sedan åkte jag hem lagade pasta & köttfärsås till mig och pappa. Tittade på Tv:n ett tag, sedan var det bara att byta om och bege sig till barngympan. Träning inför truppträffen blev det idag :) och tjejerna är SÅ duktiga och kämpar på!

Kom hem runt kvart över 7, då gick jag ut med Bilbo sedan var jaglat nog och fixade en kebabtallrik. MUMS!

Nu ska jag försöka okugga lite och sen se tv. Fick hem en schysst väska, en svart med nitar undertill och en mycket snygg t-shirt oxå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0