Valborgs helgen

I fredags åt jag, Madde, Sanna, Caroline & Therse mat hemma hos Madde :) Vilket var riktigt gott och väldigt trevligt.
Kikade lite på talang, och sedan fortsatte vi dricka lite :) och lyssnade på musik och snackade en massa som vi tjejer är bra på.
Sen senare mot kvällen drog vi oss ner mot stan och det blev en snabbis inne på mastis.
Men kände ganska snabbt att jag ville hem och sova.
Så ringde pappa, som så snällt kom och hämtade mig ;>

I lördags mådde jag hyffsat ändå, jag som skulle ta de lungt ;O
Hur som helst, degade mest hela dagen i sängen och var allmänt seg. Sen blev det en tripp till Säfsen för att träffa Sannas gamla arbetskolegor. :) Så vi kom väl dit runt klockan 21.00 någon gång.
Denna kväll beslöt ag mig iaf för att vara nykter. Lysnades på en hel del musik ;> pratades.
Blev kvar där till klockan 06.20 imorse och till slut kom vi fram till att vi skulle dra oss hemmåt. Hade inte fått en blund på hela natten, så då körde vi hemmåt och tog frukost på donken i stan. MUMS!

Sen när jag väl var hemma, var jag ganska pigg, men slutade med att jag somnade en stund, och vaknade klockan 10.20. SÅ just nu är jag helt jävla slut.
Vaknade iaf, och cyklade till Sanna med Caroline, vo var ute och tog en promenad till Coop och köpte dricka o glss/choklad :D satte oss ute och njöt av det fina vädret. Sen styrde vi cyklarna hem för käk. Nu har jag just duschat, städat, bäddat rent och ätit mat :D nu ska jag fan ta igen mej... eller nej jag ska plugga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0