Tröttis

Har precis kommit hem :)
Imorse mötte jag Caroline vid klockabn 10.00 för att cykla och uträtta ärenden på stan.. Var hemma runt klockan 11 igen tror jag, då lagade jag mat och tog igen mej en sväng.
Sen träffade jag Mikaela, det var riktigt länge sedan jag gjorde något med henne, eftersom hon har varit bortrest hela vintern. :) så det var mycket trevligt!
Vi fikade/åt på Orion, var med Bilbo till vetrinären så att han fick vaccination mot kennel hosta. Han var super duktig pep ingenting :D så det var tur!
Sen åkte vi en bil tur och togen glass i skärgården.

Och nu har jag precis kommit hem och ska fixa med en del papper och försöka plugga okså :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0