Solen skiner

Godmorgon :) Idag ringde Robins klocka klockan 07.00 dock så vaknade inte jag av att den ringde. Han somnade också om tror jag.. Istället vaknade vi klockan 08.00 när hans far ringde och undrade var Robban höll hus :P Flög upp ur sängen och kastade på mig kläder & skjutsade hem Robin :)

Solen skiner och det var riktigt varmt ute ;D hur jäkla gött som helst! Gick barorta ute lite nyligen och det var inte ens kyligt på backen. Jeans shorts kanske? :P nja, det kanske är för tidigt.. hm.
Man blir ju så jävla glad av detta underbara väder, och tror ta mig fan jag älskar robin ännu mer ..

Idag ska jag på superkul möte på AF.. Yipppie! nooot. men men det måste göras ;p inget blir bättre av att jag klagar.


Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0