Sex and the city 2

Idag har det varit fullspäckat schema känns det som.. vilket har varit kul!

Robin väckte mig klockan 06.00 och ville ut och fiska. Vi drog ut och fiska en snabbis, runt 08.00 tiden. Sen skjutsade han hem mig ;> jag gick hem, och så somnade jag en dryg timma. Behövligt!
Sen sprang jag in i duschen,  och sen åt jag mat :) Åkte upp till sjukhuset vid klockan 13.00 sedan cyklade jag hem och blev ganska snabbt därpå upplockad av Sanna. Vi tog en tur till skärgården och åt en varsin glass :) testade den nya Magnum gold, och jag gillade den verkligen! MUMS!
Sen skjutsade hon mig hem till Madde, för idag fick jag gå med... Eftersom jag ska arbeta som personlig assistent i sommar :) ska verkligen bli jättespännande. Och jag var hur nervös som helst innan jag fick träffa henne, men allt gick hur bra som helst.
Sen direkt efter det fick jag skynda mej på, då var det bio dax med Caroline & Sanna :D Sex and the city 2. DEn var Bra . me like.

Och nu har jag äntligen fått pusta ut, la mig raklång direkt i sängen när jag kom hem, göttit! Nu så ska jag bara ta de lugnt hela kvällen ;P

Förresten, hade Bilbo i cykelkorgen idag :) och han verkade faktiskt gilla när vinden åkte i hans öron ;) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0