Så obeskrivligt glad :D

Att jag har så fantastiska vänner som finns där och ställer upp i vått och tort! När det krisar märker man verkligen vilka som är ens vänner och inte är ens vänner, som man trodde var ens vänner.
Jag är lyckligt lottad som har kanske få men otroligt bra och fina vänner. Skulle alrig byta ut dem mot några andra.
<3


Sen är jag så himla lyckligt lottad som har en sådan fin kille vid min sida :D som också han ställer upp i vått och tort.
Som jag älskar så himla mycket, och skulle kunna göra allt för! :) Till en början trodde jag att det skulle vara för bra för att vara sant att du var en sådan fin kille, men ganska snart insåg jag att du var äkta. ÄLSKAR DIG ROBIN!

Har jag min Familj, mina vänner & min fina pojkvän Robin vid min sida spelar inget annat någon roll!!



Nu ska jag snart träffa Sanna & Elin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0